Tuesday, September 9, 2008

English 101; the untold story

Can’t think of anything new to post yet. Until I heard my officemates talking something about sexual harassments.

Another flashback.

I was a college freshman. We had this English professor who was so authoritarian, and with a threatening look in his face; no one would dare speak once he enters the room. He talks with a low, hoarse voice, enough to keep us all attentive. He would give quizzes, of 10 items to be answered in no more than 30 seconds. Most of us ended up getting failing scores if not zero.

Until later on we found out from some of his former students that he’s actually gay. Not a rumor. It’s true.

Well, it wasn’t an issue. Not to me. Until one day.

We got used to his tricks. We became more relaxed in his class, laugh at his jokes, and he eventually became a bit lenient. We just finished another set of 30 second quiz that day. Arranged one seat apart, he allowed us to check the results before passing the papers. The class was rowdy. I was silently looking at my paper when he came and stood in front of me. He stared at me and mentioned my name “Mr. ______!”

Scared, I was speechless (Sir, I didn’t cheat!) I thought he’s gonna accuse me of something.

Once again he said “Mr. _______!” still staring at me.

Nervous and in a shaky voice, I only managed to say, “Sir…?”

Then, slowly he stepped forward, grabbed me in the chest and twisted my nipples.

I was shocked. I looked at my seatmate. He didn’t see it. Everyone was so busy with their papers; nobody saw it, except this girl, who happened to be a tomboy, seated in front of me. She was shocked too, and when our prof left, she gushed; “P***** ina Ely, lakas tama!”

25 comments:

wanderingcommuter said...

waw, ibang klase pala ang magnet mo! hehehe...
you can tame even the most violent and raging bull. hahaha.

pusa said...

P*** ina talaga lakas tama ka talaga ely hahahaha

_ice_ said...

atay!!!!

pininch ba yong nipple...
masarap ba hahahaha

kilabot ka pala tol..

oi na miss ka na nga pala ng blog ko

live well
laugh often
love much
enjoy life

iRonnie said...

di nakapag pigil. hahaha!

Ely said...

wanderingcommuter, LOL, nahihiya na siya saken after. Buti na lang di niya ako binagsak.

pusa, hehehehe.

ice, ndi, masakit nga eh. hehe

Ely said...

ironnie, amf! akala ko nga kung ano na sasabihin saken, un pala gagawin.

Abou said...

mukhang di ka man lang pumalag a

ha ha

ced said...

hahahha! grabe naman un!
sana kinindatan mo. hehe. juk!

may kakaiba rin akong experience na mamanyak e. hehe. ung isa sa simbahan pa. ahuhu

Reyn said...

BWAHAHAHAHAHAHAHAH!!!


Amfotek tawa ako dito..

haha...pag mga ganyang prof mahilig talagang mangurot sa nipples..haha...

Lance said...

ahahahah..
pag ako nun, hindi lang pasa sa mata ang aabutin nya...
the next week, front page na xa sa weekly publication namin...hahahahaha

R-yo said...

... tapos? yun lang? :-)

Gallivanter said...

By golly, a nipple twister!!

Chyng said...

harassment!

dazedblu* said...

Ehem, makikiraan nga, hehe XD
go lang ng go!

Musta na?

Abaniko said...

Were you traumatized? :D

Pero 10-item quiz to be answered in 30 seconds? Ano yan? Test on speed reading, er, answering? Baloney!

reyna elena said...

kasalanan ba nang professor mo yon eh an lakas nang appeal mo? hahahaha!!! samantalang ako mga ex conbik ang namamagnet ko! hahaha!

Keitaro Hanazawa said...

buti na lang wala akong prof na ganyan. scary. scary. scary.

baka type ka kuya. di niya ma-resist ang charm mo. LOL!

The Mikologist said...

yuckynidakdak naman ung teacher,
nakakakilabot.

gagitos said...

pucha..natakot ako dun ah! hahaha~!!
lakas ng timing din si ser!
-
wei

boying said...

magnetic.

Dakilang Islander said...

...tapos?nakikiliti ka ba habang tinitwist ang nipple mo!? hahahh

acey said...

hahaha. what a funny/strange nipple-twisting prof!

RONeiluke, RN said...

hahahaha! dapat gumanti ka. u should've twisted his nipple too till it falls off hahahaha!

Bryan Anthony the First said...

nipple twisting...hmmm that's something to beat, s&m at uni

woof!

Jake said...

wala pa 'yan bro!

i had a worst experience when i was in high school, but i won't go into details anymore.

ganun talaga ang mundo, may gago, nang-ga-gago, nagpapa-gago at gina-gago!